Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3080381308   Intel·ligències socials i treball cooperatiu a l'aula
2016-2017   Assessorament. Secundària en general
  
   20/10/2016 - 16/3/2017 (30 hores) de 15:30h a 18:00h
   INS Creu de Saba
   av. de Francesc Macià, 193 (Olesa de Montserrat) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Baix Llobregat VII
  
  
  
Inscripció   12/09/2016 - 28/09/2016 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Es pretén millorar les habilitats de l'alumnat sobre el treball cooperatiu i habilitats relacionades amb les intel·ligències socials.
  
Objectius   Es vol obtenir una millora significativa de les estratègies orientades a promoure les habilitats socials en alumnes de 1r a 4t ESO. Es tindrà en compte una preavaluació inicial i estratègies d'atenció a alumnat disruptiu i amb necessitats educatives especials.
  
Continguts   1- Intel·ligències socials en el marc teòric de les intel·ligències múltiples
2- Intel·ligència emocional i resolució de conflictes (alumnat disruptiu)
3- Treball cooperatiu a l'aula: recursos i estratègies
4- Estratègies per atendre l'alumnat NEE
  
Avaluació   - Resultats acadèmics del curs 1013/14
- Indicadors específics de les franges de projectes
- Indicadors del test d'Intel·ligències Múltiples

- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa.
- Definició de línies de treball a seguir per consolidar l’aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
- En funció de les hores d’altres requisits, s’haurà de realitzar, individualment o en petit grup, un projecte o activitat d’experimentació a l’aula, relacionada amb els continguts treballats a l’activitat de formació; s’analitzaran els resultats i es recolliran evidències de la transferència. La persona formadora concretarà el treball i farà el seguiment.
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
E-mail   shernan1@xtec.cat
  
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent